Завдання для 7-х класів
Mercredi, le quinze avril.
Sujet: L'amitie, c'est important pour toi? La negation (2)
Заперечна форма утворюється за допомогою заперечник частинок ne.........pas. Ne ставиться перед дієсловом , а pas - після! (загальне правило утворення заперечення). Але є ще й інші прислівники, які використовуються для утворення заперечення!
 ne.......plus - більше не; ex: je ne l'aime plus - я його більше не люблю;
ne .......rien - нічого; ex: je ne fais rien - я нічого не роблю;
ne........jamais - ніколи; ex: je ne me dispute jamais avec mes profs - я ніколи не сперечаюся з моїми вчителями;
ne......... personne - нікого (або personne  ne......(ніхто), якщо personne є підметом!) - ніхто, ex: je n'attends personne - я нікого не чекаю, ex: personne ne m'attend - ніхто мене не чекає.
N.B. Якщо у запереченні вживається plus, rien, jamais, personne, то заперечна частинка pas - не вживається!
N.B. У минулому часі passe compose заперечення здійснюється з допоміжним avoir або etre. Ex: je n'ai rien compris - я нічого не зрозумів

p. 57, ex. 4 (L) -  lis et reponds au test. Quel genre d'ami(e) es-tu?
p. 51, ex. 4 (Ca) - La negation. Mets les repliques du dialogue dans l'ordre.
Ecris 10 phrases negatives de toi ! Exemple: je ne m'ennuie jamais (я ніколи не нудьгую)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу